Topic | Man ved man er stoppet med at ryge når: |
Author: | slettet23424 09-01-2015 18:49:11 |
Har i lyst til at lege med? Det må meget gerne tage afsæt i egne oplevelser. Og kan både være de første kritiske uger eller mange år efter, jeg starter.... Man ved man er stoppet med at ryge når: -Når man får tåre i øjne til smølferne fordi smølfines kæle mus dør. - når gamle madretter pludselig har andre smags nuancer. - når man synes rygere stinker - når man kigger efter andre rygere og tænker, åh ja de ser lykkelige ud. - når man føler sig som en skizofren der konstant diskutere med sig selv, skal, skal ikke... Spændt på at høre jeres bud :) |
|
Topic | Tilslutter mig det meste - og desuden: |
Author: | slettet6153 11-01-2015 16:34:09 |
Jeg ved jeg er stoppet med at ryge når: - Salig Pudsigkat vil nusse og gnide næse - Jeg for første gang i mit liv har luft til at løbe - og synes at det er fedt! - Jeg føler mig overskudsagtig og energisk - Ser mig i spejlet og glæder mig over min friske rynkefri hud - Min søde tandplejer roser mig og ikke finder mere paradentose - Ser bankkontoen vokse - Jeg ikke dagligt har rygerhovedpine - Ser vægten stige (men NU skal det være løgn) - Jeg er nødt til at sove med ryggen til kæresten og hans tobaksånde |
|
Topic | Jeg ved jeg er stoppet med at ryge når: |
Author: | Tidligere medlem 14-01-2015 11:55:01 |
- Jeg er irritabel og småsart om alting - Tuder over alting,including ældgamle kærestesorger - Vil have fred og ro/ingen larm - Er ikke sød og omgængelig - Glemmer hvor farlige smøgerne er - Drømmer, og ligger vågen om natten - Er rastløs - Spiser alt. tager meget på i vægt - Er afhængig af kvit - Bliver doven og dvask - Bliver usocial - Er ufattelig sårbar, som et barn |
|
Topic | Jeg ved jeg er stoppet med at ryge,når: |
Author: | slettet23315 14-01-2015 16:30:16 |
Jeg ikke har tobakrester i lommerne. Ikke børster tænder og vasker hænder inden jeg kysser børnene godnat. Ikke har underligt brunt udslet over munden om aftenen ( det må have været tjære) Ikke får alle de forkølelser jeg plejer at få om vinteren Ikke har kradsen i luftrøret Ikke vågner op og er ru i halsen hver morgen |
|