Annonce

Debatforum

Stoppet - godt på vej

Topic tygger nikotintyggegummi
Author: Tidligere medlem 21-03-2011 09:15:20

Hvad er jeres erfaring vedr. nikotintyggegummi. jeg syntes de hjælper men syntes også det er lidt at snyde. Hvad mener I?

Hilsen Gladigen.

Topic nikotintyggegummi
Author: slettet240 21-03-2011 13:30:57

Hej igen
Som jeg skrev i dit indlæg i din dagbog: så er det ikke at snyde, for ALT er bedre end smøger...du skal nok på et tidspunkt smide det nikotintyggegummi ad h....til . ligesom du har gjort med smøgerne :-) jeg var ved min læge forleden, og jeg sagde det samme til ham, som du skriver, at jeg føler jeg snyder: han sagde; forsæt du endlig med dit nikotyggegummi,, Alt er bedre end giftpinde...han fortalte samtidig, at mange at hans kollegaer brugte det, 1 havde brugt det nu i 10 år !!!

Topic Enig
Author: slettet18691 15-08-2011 15:10:34

Jeg er helt enig. Som eksryger astmatiker, har jeg valgt at bruge en elcigaret med nikotin - og den holder mig fra de rigtige smøger - og samtidig giver det en stor ro at vide at hvis det er ved at kamme over for mig, så kan jeg nappe "en smøg" som giver mig samme ro som de rigtige gjorde, nogen vil mene det er snyd - men det eneste "farlige" stof jeg får idag er jo nikotinen. De sidste ca 3500 farlige giftstoffer slipper jeg for. Det har bl.a betydet at jeg kunne slippe min astmamedicin for første gang i 25 år.
mange hilsner
jane

Topic Til lykke ;o))
Author: slettet1260 19-08-2011 10:34:59

Hej Jane
Til lykke til DIG med DIN vej til at blive røgfri OG slippe for astmamedicinen. Godt skuldret ;o))