Topic | Fimrehår :-) |
Author: | slettet17967 09-04-2011 06:35:18 |
Hej med jer allesammen Jeg er faktisk lidt stolt af at skrive her på siden, hvor jeg kan prale af snart 1 måned som ikke-ryger og kun et enkelt "åndsvagt" forsøg på at ryge - som i øvrigt smagte ad H....... til :) Jeg her hørt så meget om, at alle de små fimrehår skulle dukke op et par uger efter rygestop, og man derfor ville begynde at hoste ..Jeg har bare ikke hostet endnu, betyder det at mine fimrehår så er dukket op uden jeg har bemærket det, eller skal jeg bare vente på at få hele hosteturen om kort tid? :-D |
|
Topic | Fimre hår |
Author: | Tidligere medlem 10-04-2011 10:18:35 |
Se nu er jeg jo efterhånden en erfaren Rygerstoppet, forstået på den måde at dette er mit 10. og sidste forsøg. Sidste forsøg fordi jeg ikke længere behøver at forsøge, jeg er og bliver X-Ryger. Det er lidt med forskel om man hoster eller ikke. Jeg har tidligere prøvet at blive bange for at det var for sent jeg stoppede rygningen, fordi jeg hostede så fælt, men den der dumme "nikotindjævel" har mange kneb, når det gælder om at holde os i hans magt. For når jeg alligevel skulle dø af lungekræft kunne jeg jo lige så godt "nyde min sidste tid". F.eks. denne gang, her har jeg IKKE været generet af hoste, så altså, slap af og glæd dig over at du nok slipper for hosten, og så hold ved RYGESTOPPE, et af dit livs bedste beslutninger!! Kh Connyeva |
|
Topic | Tak for svar |
Author: | slettet17967 10-04-2011 19:21:37 |
Mange tak for dit svar. Jeg håber jeg så har været heldig at slippe for hosteriet . Supegodt at høre du er X-RYGER, jeg håber ved god ikke jeg nogensinde falder for det pjat igen. Er bare så motiveret! |
|
Topic | mærkelig stop |
Author: | slettet18231 17-04-2011 09:07:44 |
Jeg har oplevet mit rygestop meget mærkelig. Fra den ene dag til den anden blev jeg syg. Høj feber, hoste, ja meget dårlig. Jeg gik til læge. Jeg havde fået betændelses tilstande flere steder i kroppen. Dagen efter fik jeg nældefeber, noget jeg aldrig har haft før. Alt dette samtidig med mit rygestop.Men jeg holdt ud med rygestrangen. Jeg overvandt det der med , eii det er da os synd for mig. Go dag til jer alle. Kærligst nio1960 |
|
Topic | sejt |
Author: | slettet18351 19-05-2011 06:55:56 |
hvor er det sejt at du kunne holde det .. selvom du blev remt af sygdom.. og så i sådan en grad . rigtig inspirerende for mig .. tak :) |
|
Topic | Vi skal og må sejre alle sammen |
Author: | Tidligere medlem 11-04-2011 21:40:44 |
Vil bare sige, at jeg efter 1. dag ikke har haft det svært overhovedet - for mig er det 3. og 4. dag der farer en djævel i mig, og siger, jeg skal ryge.. :( Jeg vil og skal holde, så jeg holder øje med alle jeres dejlige skønne kommentarer herinde.. Tak for gode ord.. ;) Glæder mig så meget til at komme ud og løbe en ½ marathon.. Det må være målet om et ½ års tid.. :) |
|