Topic | uden smøger i 2 dage nu |
Author: | slettet18277 25-04-2011 10:58:35 |
Hejsa alle sammen jeg køre på dag 2 nu har det fint men kan godt mærke at nicotien er på vej ud af kroppen men det er da en god ting.jeg har besluttet her i lørdags at jeg ville stoppe og uden ting til at hjælp mig for det kan man jo os blive afhængig af så jeg tager mig en koldtyrker og bare på de 2 dage kan jeg lugt og smage bedre.min kæreste sidder og ryger foran mig og det gener ikke mig og når trangen kommer laver jeg noget andet eller tager min iphone frem og ser hvad der er sket af nyheder eller spiller et spil,men jeg må sige at det er hårdt at stoppe med at ryge især som storryger som jeg er men kan ikke vente til at blive helt røgfri og kunne dufte verden på ny igen og få mere energi og bare nyde livet uden de satan's smøger |
|
Topic | Sej |
Author: | Tidligere medlem 01-05-2011 07:56:34 |
Hej janstadil Det er da bare for sejt, at stoppe med at ryge uden hjælp, det KAN lade sig gøre, det kan jeg vist prale af. Jeg stoppede d. 3. januar, ikke helt uden hjælp. For der var en stor flok af herlige sjove mennesker herinde som skubbede og støttede. Men Du kan da ved gud heller ikke være en lykkelig overskudsmenneske med iPhone også så samtidig sidde og spille på den med cigaret eller cigaretgule fingre. Så mester, bliv på hesten eller sælg din telefon. Må jeg foreslå du henter Viber.... så kan vi snakke gratis sammen. HA HA Fortsat held og lykke med stoppet. Det har du helt styr på kan jeg se. Kh Connyeva |
|
Topic | Godt gået.... |
Author: | slettet18125 25-04-2011 14:27:06 |
Rart at følges med dig. kærlig hilsen |
|