Topic | champix / ryge stop pille |
Author: | slettet18987 26-09-2011 11:53:39 |
Jeg er stoppet på anden uge med at ryge.. aldrig har det virket så nemt (har prøvet 5 gange tidligere) og haer ingen abstineser efter nicotin.. champix virker langt bedre end jeg havde forventet og er lykkelig for at jeg ikke skal spise nocotin tyggegummi eller andet for at kompensere.. Jeg er i tvivl hvornår man kan stoppe med at spise champix? er der nogen som har erfaringen som kan komme med nogle gode råd?? |
|
Topic | Fortsæt |
Author: | Tidligere medlem 12-11-2011 18:58:50 |
Hej Jeg er kun i 2. uge med Champix, røgfri på 4. dag og har det skønt. Jeg vil aldrig stole nok på mig selv til at stoppe med pillerne efter første kur, som nogen gør. Jeg fortsætter alle 12 uger og ser frem til mit liv som ikke-ryger ;o) Fortsæt og vind! |
|
Topic | Fortsæt med Champix! |
Author: | slettet19081 16-10-2011 12:54:36 |
Jeg er også på Champix, og har haft det ligesom dig. Var tæt på at stoppe med pillerne efter start pakken, for det gik jo fantastisk godt og ingen rygetrang... Godt jeg gik i gang med næste pakke (til 56 dage), for efter 4. uge kom trangen til nikotin, savner slet at stå med en cigaret.... Nu kan jeg mærke trangen 2 gange om dagen, på det tidspunkt hvor jeg skal tag pillerne! Jeg vil virkelig anbefale dig, at fortsætte med Champix som din læge nok også vil... Held og lykke! |
|
Topic | Champixstop |
Author: | Lollikerik 26-09-2011 15:58:53 |
Jeg plejer at sige, at der vel er en grund til det, der står i indlægsseddelen. Det vil sige, at det er et 3-måneders forløb. Desuden plejer jeg at sige, at Champix er receptpligtig, så du må jo have snakket med din læge om det? Det vil ikke være ansvarligt af en læge at udskrive sådan en medicin uden at have talt med patienten om den slags og om hvordan man aftrapper. Hed og lykke med kuren |
|