Topic | er der nogen herinde der er ny |
Author: | slettet19287 22-10-2011 18:25:08 |
er der nogen herinde der er ny som mig..??? Vi kunne jo allesammen hjælpes ad og støtte hinanden gennem den hårdekamp.. Synes det er fedt at der er så mange der er stoppet herinde.. super sejt og flot klaret... Jeg tror der venter noget af en kamp forude.. tror i hvertfald ikke det bliver nemt.. |
|
Topic | sidste smøg |
Author: | slettet19953 09-02-2012 01:08:34 |
Jeg er også ny her inde, jeg har besluttet mig for, at søndag den 19 februar når jeg står op, så er det SLUT med smøger ..... Jeg synes det er en rigtig god ide ,med den side her hvor vi kan hjælpe hinanden :)Hilsen susmor |
|
Topic | Jeg er også ny. |
Author: | Tidligere medlem 17-02-2012 14:06:23 |
Jeg er lige stoppet i mandags, og det går helt fantastisk. Jeg har et plaster på og har slet ikke trang til at ryge, jeg havde virkelig frygtet hvordan det ville gå. Så jeg må sige at lige nu er jeg næsten hel høj over hvor nemt det går. Jubiiii |
|
Topic | Velkommen |
Author: | Tidligere medlem 17-02-2012 17:30:55 |
Hej med dig Velkommen på kvit og tillykke med din 5 dag.Det er ikke ofte at vi læser, at det er nemt,men det er det gudskelov for dig. Du for flest kommentarer,hvis du skrive på Mødestedet og hvis du udfylder din profil med lidt flere oplysninger ang. dig selv.PØJ PØJ |
|
Topic | Til susmor |
Author: | Tidligere medlem 10-02-2012 17:47:22 |
Jeg synes du skal skrive et indlæg på "Mødestedet".Der kan vi se dig hver gang du skriver.Det er ikke altid vi husker at "rulle" ned til Debatforum.-Velkommen på Kvit og held og lykke med dit fornuftige projekt.mvh |
|
Topic | På med vanten |
Author: | Tidligere medlem 21-11-2011 08:12:30 |
Jeg er også ny, så du er ikke alene og det vil du hurtig finde ud af ved dagligt at gå herind på siden, skrive din dagbog, gør den gerne offentlig så vi andre kan bakke dig op, følge dig i din kamp med alt hvad det indebærer og ikke mindst, VÆR ÆRLIG overfor dig selv. Det er bare så vigtigt. Vi er rigtig mange herinde som ærligt og oprigtigt ønsker dig det bedste for vi har været der og ved hvad et koster, eller vi er der lige nu og i fuld gang med at overvinde en grim og ildelugtende afhængighed. Den er din fjende nr. 1. Jeg har prøvet at stoppe før, 4 gange faktisk, men har åbenbart ikke været klar til det. Det føler jeg, at jeg er nu og derfor ved jeg hvor vigtigt det er at bruge andre mennesker, som gerne vil støtte dig i din kamp for at få et bedre liv, et liv uden en meget grim afhængighed. Knus |
|
Topic | 5.dag uden røg. |
Author: | Tidligere medlem 01-12-2011 08:39:13 |
Stoppet - godt på vej - det er lige netop sådan jeg føler det, savner min opgave - men så så jeg jo at her var et debatforum - det var gået min næse forbi , jeg er jo blevet helt afhængig af at skulle herind på sitet flere gange dagligt. Så det er helt rart at side her kl. 8.36 og skrive lidt. Jeg skal til lægen idag og jeg glæder mig sådan til at komme på min 5. dag som ikke-ryger - min søde doktor er selv ex-ryger han har noget med 17 år eller der omkring men han husker stadig hvordan det var og deler gerne ud af sin erfaring - han ved stadig også hvor sejt det er at holde op. Tak for ham og for jer seje kvittere. Valeur. |
|
Topic | SEJT! |
Author: | slettet19800 10-01-2012 10:55:55 |
Super sejt gået! Jeg glæder mig til at jeg kan fejre min 5. dag som røgfri! :o) |
|
Topic | Velkommen til Kvit |
Author: | slettet19187 22-10-2011 18:37:32 |
Ja - her er både "nye" og "gamle" kvittere der står last og brast med hinanden. Nogle går det super nemt for, andre må kæmpe en kamp for at blive fri. Kast du dig bare ud i projektet. Du gør dig selv en tjeneste, hvis du åbner lidt op for din profil. Hvor gammel er du - hvornår er din stopdato o.s.v. Skriv også gerne i din dagbog istedet for på debatsiden. Du har mulighed for at læse i andres dagbøger, og kommentere de forskellige indslag. Det er rigtig god hjælp og støtte at finde herinde. |
|
Topic | hey |
Author: | slettet19287 22-10-2011 18:48:47 |
tak for dit svar.. jeg opdagede lige at min profil ikke var synlig hehe.. har prøvet og skrive et indlæg mere i min dagbog men den vil ikke vise det efter som jeg havde skrevet den 22 igår.. klovn jeg er.. så det må blive imorgen jeg skriver.. |
|
Topic | tak |
Author: | slettet19287 22-10-2011 18:52:20 |
ja og tak for svaret.. det lyder som en god side jeg har fundet her.. :-) Kan se der er en del der er stoppet, det er jo fedt og se.. og det får mig til og tænke på vis de kan, så kan jeg også.. jeg er også mere fast besluttet nu end jeg var før... jeg tænker meget på bla mit helbred og hvor usundt rygning er. |
|
Topic | Profilen er nu fin. |
Author: | slettet19187 23-10-2011 09:53:49 |
Hej igen. Ja - din profil er fin nu - meget fin endda. Vi kan se, at din stopdato er 31.10. - så du har nu en god uges tid tid til forberedelse og nedtrapning. Motivationen har du jo på plads og som du selv skriver - når andre kan, så kan du også. Hvis du skriver i din dagbog - så kan vi følge med i hvordan du har det og forhåbentlig hjælpe dig til at projektet lykkes. Go' for it..... Mange hilsner Stopper |
|
Topic | Velkommen til Kvit |
Author: | slettet19187 22-10-2011 18:37:28 |
Ja - her er både "nye" og "gamle" kvittere der står last og brast med hinanden. Nogle går det super nemt for, andre må kæmpe en kamp for at blive fri. Kast du dig bare ud i projektet. Du gør dig selv en tjeneste, hvis du åbner lidt op for din profil. Hvor gammel er du - hvornår er din stopdato o.s.v. Skriv også gerne i din dagbog istedet for på debatsiden. Du har mulighed for at læse i andres dagbøger, og kommentere de forskellige indslag. Det er rigtig god hjælp og støtte at finde herinde. |
|