Annonce

Debatforum

Stoppet - godt på vej

Topic Hjælp . .
Author: Tidligere medlem 16-11-2011 10:38:14

Jeg har min 1 opgave idag som EKS RYGER og jeg har gjort som der stod med at skrive indlæg i min dagbog med fordele og ulemper og ryge kontrakt osv. . Trykkede dernæst på "send" og krydsede IKKE privat af så det sku meget gerne kunne ses af jer andre brugere herinde ? Jeg kan ihvertfald IKKE se det? Ih altså - Der er bare så små ting som gør mig forvirret - Har virkelig brug for støtte og for at der ikke er noget på siden af opgaverne her som ikke virker . . Hvordan/hvor kan jeg se mit nyeste indlæg?Har forsøgt . . Hilsen herfra mig #:)))

Topic Til monica
Author: Tidligere medlem 16-11-2011 10:53:34

Hej monica
Hvis indlægget er for langt eller hvis du bruger for lang tid på at skrive det,kan vi godt blive smidt af.Har du mulighed for at skrive i Word?så kan du kopiere det og sætte det ind i din dagbog,så bliver det ikke væk.Held og lykke.

Topic TAK for din hjælp!
Author: Tidligere medlem 16-11-2011 11:39:37

Fik skrevet i Word - Jubbii - Lykkes mig! Puha. . Ikke stresse - ikke stresse #:)))

Topic Det var så lidt
Author: Tidligere medlem 16-11-2011 11:52:45

Tag en dag/time af gangen.mvh

Topic lys
Author: Tidligere medlem 16-11-2011 11:38:16

Topic Hej Stoppet #:))
Author: Tidligere medlem 16-11-2011 10:56:46

Det forsøger jeg da lige at gøre - Håber det hjælper denne gang - Jeg blir lidt - Ihh altså - Ikke for mange forhindringer lige idag!! #:)) Vender lige retur når jeg har forsøgt på den måde du beskriver #:))