Annonce

Debatforum

Stoppet - godt på vej

Topic Så kom jeg godt i gang igen!
Author: Tidligere medlem 24-11-2011 09:33:44

Jeg hed "monica" i min forrige profil - Hedder jeg altså stadig. . Hehe. . Men jeg kunne ikke slette min profil og gik mig på at kvit skrev jeg ik ku ændre min STOP DAG! Så jeg har altså lige lavet en ny profil med brugernavn amonica istedet for monica. . .Ser frem til at bekæmpe nikotinen en gang for alle!!
MIN STOP DAG ER I DAG!! Jeg har lavet en plan for dagen i dag, så der får jeg brugt en del energi på praktiske gøremål så jeg holdes i gang. Jeg har tilmed lagt en del timer i bogen ENDELIG IKKE-RYGER så er skrevet af en Herre ved navn Allen Carr - Jeg må sige at jeg nu allerede er halvvejs i denne bog på små halv-anden dag og jeg vil helt klart læse mere i den i morgen så snart jeg har ro. Den har på nuværende tidspunkt allerede givet min \"hjerne\" noget guf som gør, at det bliver endnu mere tydeligt for mig, at djævlen \"nikotinen\" hvor stor en del DEN TROR DEN ER men det er jo totalt hjernevask af ens egen synspunkt omkring denne lille belastende djævle så jeg vil støtte mig lidt til denne bog - Var planen at jeg ville starte op med nikotin plaster til morgen men stadig her kl.9.30 har jeg slet ik den vilde trang til min "morgen smøg"?? Det sku mystisk?? Jeg har sat mig for, at hvis det bliver for svært for mig UDEN plaster, så hapser jeg et stykke men som udgangspunkt vil jeg forsøge, at undvære plaster og ta`\"en kold tyrker\" måske jeg satser for stort men det skal ski prøves! Lidt stædig er jeg sku #:)) Hilsen til alle jer derude og TUSIND TUSIND TAK for alle jeres positive kommentar - Vi skrivs ved. .