Topic | Uren hud?! come on! |
Author: | Tidligere medlem 30-12-2012 10:49:36 |
Jeg har ikke røget i 26 dage og er begyndt at få enormt uren hud. Både i ansigtet men også på brystet og brystkassen, hvor jeg stort set aldrig har haft en bums i mit liv før. Må ærligt indrømme, at det for mig er temmelig demotiverende, da jeg havde håbet på en bedre glød, hud mv. med mit stop. Jeg sørger for at spise ok, træne mv. så jeg sætter en hel klar relation mellem den urene hud og rygestoppet. Andre, der har oplevet det samme? Kan jeg glæde mig til, at det snart går over eller er det bare at bide i det sure æble og fyre op for dækstiften? Øv! |
|
Topic | Uren hud: hormoner og rygestop |
Author: | slettet21168 30-12-2012 15:14:18 |
Hej Ved en googlesøgning på "hormoner" + "rygestop" kommer der artikler frem om at nikotinen påvirker hormonerne, og at der også sker en påvirkning ved menstruation og rygestop. Det kan være det balancerer sig igen over tid :) |
|
Topic | hormoner og rygestop |
Author: | Tidligere medlem 30-12-2012 20:20:04 |
Tak for dit svar, Anne. Jeg bruger dog stadig nikotinpræparater, så umiddelbart tror jeg ikke, at det er nikotinens påvirkning på hormonerne, der er grunden til det.... Selvom det ellers var et godt svar. Er der mon andre, der har oplevet lignende? |
|