Annonce

Debatforum

Stoppet - godt på vej

Topic Mit stop
Author: slettet21634 21-05-2013 21:40:28

Min data passer ikke helt da jeg før rygestop ikke kendte til denne side.....

Jeg stoppede i Lørdags klokken 0830. Der røg jeg den sidste smøg i pakken.

Min forberedelse var at skifte mærke en uge før, fra rød cecil til rød kort LA og sætte en slut dag..

Nu er jeg på 4 dagen, eller enden på dagen og denne dag har været den værste. Hovedpine, ekstrem sulten og agressiv på præ menstruel stadiet.

For mig er det ikke selve det at ryge/trangen der er det værste, det er faktisk rastløsheden. Nu regner jeg med at de fysiske prøvelser må begynde at vende så man kan nyde den "nye" tilværelse.

Fordele indtil videre.

Meget bedre vejrtrækning
Ingen hoste (andet end de små hår der vil virke igen)
Mere energi
Blødere læber (den er fra kæresten)
Absolut bedre mundhygiejne
Lugter bedre og smager bedre

Ovenover lyder fedt, men det er en kamp at få det bedre. 21 år med rød cecil er ikke nemt at få ud af systemet, men bare den følelse jeg har af mig selv gør det hele nemmere....

En ting har jeg lært indtil videre. Det er IKKE nemt og man skal sparke sig selv for at holde ved, men den kan lade sig gøre.....

Så til alle dem i samme båd, kæmp for det, skal det være de skide lungetorpedoer der skal bestemme?

Jeg er ikke i tvivl om jeg vil holde mit rygestop. Jeg savner at ryge, jeg kan li at ryge men min krop kan ikke holde til det mere....

Vil skrive løbene her hvordan det går og svarer gerne på spørgsmål.......selvom det nok er mig selv de har et par af dem på et tidspunkt :)

fang en god aften

Lars

Topic Sej beslutning
Author: slettet21729 25-06-2013 21:18:51

Held og lykke! Hvordan er det gået de efterfølgende dage?

Topic Mit stop.
Author: Tidligere medlem 22-05-2013 03:37:02