Topic | 3 år - Statustjek |
Author: | slettet5523 26-12-2011 09:08:51 |
Mit statustjek Kære HeidiDaugaard, Tillykke - 156 uger som ikke-ryger. Giv dig selv et stort klap på skulderen for at være kommet så langt. Måske er du allerede begyndt at tænke på dig selv som ikke-ryger frem for ex-ryger. Efterhånden som du føler dig mere sikker og veltilpas som ikke-ryger, kan du overveje at genindføre nogle af de ritualer og situationer i hverdagen, som du tidligere har forbundet med rygning. Og som du nu skal lære at gennemleve uden at have cigaretterne ved din side. Hold fast i dit rygestop, og husk, at de helbredsmæssige fordele ved at være ikke-ryger hele tiden blive større. Penge sparet: Kr.40,515.00 Dage vundet: 167.3 Cigaretter du ikke har røget: 21900 Nu langt om længe ser jeg mig selv som ikke ryger og ikke så meget mere som ex ryger. Er stadig på vagt.... Jeg NÆGTER at "ryge" tilbage i nikotin fælden nogensinde igen. Det er mit liv og det er mig som bestemmer, BASTA :o) Glædelig jul og godt nytår til jer alle fra mig. |
|
Topic | Godt gået, Heidi :) |
Author: | Tidligere medlem 02-01-2012 18:23:51 |
Hvor var det dejligt at læse din post i dag. Det var ligesom at få et frisk pust i ansigtet fra vest og med solen højt på himlen :)) Jeg håber også at jeg når ligeså langt som dig og det er netop sådan nogle som dig, der er forbilleder for os andre nye eks-rygere og tak fordi du stadig deler her på Kvit.dk :)) Jeg ønsker dig alt godt fremover, du er nået langt og det gør du sikkert også på andre planer, hvis du kun ser på princippet i det hehe Knus fra vestjylland |
|