Topic | Profil |
Author: | slettet23 11-11-2010 08:26:09 |
jeg prøver endnu engang, det kan godt være i er ved at være træt af det, men hvor ville det være en stor hjælp, både for jer selv og os andre, hvis i ville skrive lidt om jer selv i profilen, f.eks. alder, køn, stopdato hilsen Lene |
|
Topic | Profil |
Author: | slettet23 11-11-2010 08:28:35 |
Vi er mange her på kvit som opfordrer til at udfylde profil-nogen ved ikke hvordan-nogen ønsker det ikke-det forstår jeg ikke? de er måske bange for at de ikke er anonyme?men det er i alle sammen.Hvis i ønsker et lille svar?opdater jeres profil-(personlige oplysninger)I behøver ikke at fortælle om jeres liv-kun alder, køn,stopdato,antal cig.hvor mange forsøg. ikke andet.mvh |
|
Topic | igen, igen |
Author: | slettet23 11-11-2010 08:28:10 |
Det er herligt, der er kommet så mange kvittere til. Stort Tillykke med beslutningen om rygestop og velkommen til KVIT, verden bedste mødested for rygestoppere. Det gør det alt andet lige lidt lettere, specielt for tudse gamle kvittere som jeg, at kommentere dagbogsindlæg og forhåbentlig være til hjælp og støtte, hvis der er tilgængelige oplysninger i jeres profiler. I vælger selv, hvad i vil vise. Oplysningerne er født skjulte, I skal selv flytte "radioeknappen", hvis en oplysning skal være synlig. Knus og forsat god kvit-tur |
|
Topic | Profil |
Author: | slettet23 11-11-2010 08:27:43 |
Det tog jeg til mig, idet jeg er enig - det er dejligt at kunne klikke ind på et navn og læse en smule om, hvem man har snakket lidt med gennem kommentar. Jeg er vist for glad for min anonymitet tit og ofte og det skal jo være fair. :-) Har skrevet lidt. |
|
Topic | Profil |
Author: | slettet23 11-11-2010 08:26:48 |
Hej Lene. Det kan være meget godt at skrive lidt, men hvis man ikke husker også at gøre oplysningerne tilgængelige, så hjælper det jo ikke. Husk også, at alder kommer frem ved en beregning, så selvom man tillader visning af fødselsdagsoplysning, så giver man ikke adgang til andet end alder i år. |
|
Topic | Mere personligt |
Author: | slettet23 11-11-2010 08:26:29 |
Jeg giver dig fuldstændig ret. Det er langt sjovere at få/give en personlig kommentar og det kan jo kun lade sig gøre, hvis man har bare en lille smule kendskab til vedkommende. Vi behøver jo ikke indvie hinanden i hele vores "livshistorie". |
|