Annonce

Debatforum

Ris og ros

Topic At få opmuntring og give opmuntring
Author: slettet23 11-11-2010 08:29:14

Dette indlæg er ros-Jeg personlig havde ikke startet igen og igen,hvis jeg ikke havde fået opbakning-trøstende ord-kloge ord fra "gamle og halvgamle"kvittere som har overskud til at hjælpe andre end sig selv,men vi er jo meget forskellige.Det må være skønt at kunne det hele på egen hånd eller med støtte fra familie og gode venner.Held og lykke til os alle nye som gamle.mvh

Topic Der er ingen forpligtelser her på kvit
Author: slettet23 11-11-2010 08:32:21

Vi er alle forskellige-nogen har brug for mere opbakning end andre, fra andre kvittere-nogen behøver det ikke-måske kun fra nogle enkelte.Vi gør alle hvad som er bedst for os selv-helt rigtigt.Held og lykke til os alle,uanset hvordan vi takler det.Jeg personlig kan godt lide at komme med en lille opmuntring(måske kan det ikke bruges)fordi det betyder så meget for mig selv.

Topic God side
Author: slettet23 11-11-2010 08:31:46

Ja kvit .dk er en god side, uanset om man har gode råd, eller bare gerne vil fortælle om sin måde at tackle rygestop på. Ingen af os kommer igennem et rygestop på samme måde, men noget af det de andre kvittere oplever ved stoppet, kan man godt nikke genkendende til og ved så, at man ikke er alene om at have det sådan.
God dag til alle

Topic Opbakning
Author: slettet23 11-11-2010 08:30:39

Jeg vil bare sige VELKOMMEN til ALLE nye kvittere på denne side, som er et HELT FANTASTISK forum for mennesker, der VIL eller ER holdt op med at ryge i kortere eller længere tid. JEG har ihvertfald haft meget gavn af siden her. Den har HELT SIKKERT hjulpet mig med at mit rygestop er blevet en succes. Den har været med til at holde focus på det at kvitte tobakken, jeg har fået gode råd, støtte, skulderklap, ros, søde ord, fanfarer, beretninger fra andres glæder og besværligheder me drygestoppet.
Jeg vil KRAFTIGT opfordrer alle nye kvittere til at deltage AKTIVT på sitet OG Optaderer deres profil - det letter kommunikationen mEGET ;o))
Held og lykke til alle kvittere derude i det ganske danske land ;o)

Topic Opbakning
Author: slettet23 11-11-2010 08:30:36

Jeg vil bare sige VELKOMMEN til ALLE nye kvittere på denne side, som er et HELT FANTASTISK forum for mennesker, der VIL eller ER holdt op med at ryge i kortere eller længere tid. JEG har ihvertfald haft meget gavn af siden her. Den har HELT SIKKERT hjulpet mig med at mit rygestop er blevet en succes. Den har været med til at holde focus på det at kvitte tobakken, jeg har fået gode råd, støtte, skulderklap, ros, søde ord, fanfarer, beretninger fra andres glæder og besværligheder me drygestoppet.
Jeg vil KRAFTIGT opfordrer alle nye kvittere til at deltage AKTIVT på sitet OG Optaderer deres profil - det letter kommunikationen mEGET ;o))
Held og lykke til alle kvittere derude i det ganske danske land ;o)

Topic Skønt med den opbakning der er her...
Author: slettet23 11-11-2010 08:30:11

Vil Gerne TAKKE alle Kvittere.... Nye og Gamle..
Jeg er selv ny herinde.. Har stopdag imorgen den 6/9-2010 og allerede er min dagbog blevet kommenteret flere gange...

Det er super fantastisk for det er virkelig med til at HØJNE min Motivation... =)

Jeg prøver selv at finde på motiverende ord at skrive til folk når jeg lige for klikket ind på en dagbog... Ik altid jeg lige har noget at sige for mange af de tanker og følelser som de "gamle" kvittere har er jeg jo ik helt nået til endnu.. Men håber da at jeg kan være med til at motivere nye Kvittere fremover =)

Jeg vil ihvertfald gerne TAKKE for denne Side og for de fantastiske Kvittere som er her og gør det lettere at holde motivationen =)

Sys Vi Kvittere er SEJE!!!