Topic | Profil |
Author: | Tidligere medlem 22-11-2010 18:23:24 |
Igen, igen. Kære kvittere. Se jer selv, som andre gør det. Mange offentlige profiler er næsten gabende tomme. I vælger selv , hvad i vil vise; men det gør det alt andet lige lidt lettere at kommentere indlæg og forhåbentlig ramme rigtigt , hvis vi bare lige ved lidt om jer. F. eks. rygestopdato, antal cigaretter pr dag , antal forsøg og..... Specielt for os gamle kvittere. Hvis alt går vel, får i lidt historik fra "kvitdengamle" Knus og forsat dog kvit-tur Emne profil Forfatter: lenmad 10/02 2010 12:06:37 jeg prøver endnu engang, det kan godt være i er ved at være træt af det, men hvor ville det være en stor hjælp, både for jer selv og os andre, hvis i ville skrive lidt om jer selv i profilen, f.eks. alder, køn, stopdato hilsen Lene Svar på dette indlæg Emne Mere personligt. Forfatter: venusdatter 10/02 2010 12:33:33 Jeg giver dig fuldstændig ret. Det er langt sjovere at få/give en personlig kommentar og det kan jo kun lade sig gøre, hvis man har bare en lille smule kendskab til vedkommende. Vi behøver jo ikke indvie hinanden i hele vores "livshistorie". Svar på dette indlæg Emne Profil Forfatter: Lollikerik 13/02 2010 14:23:41 Hej Lene. Det kan være meget godt at skrive lidt, men hvis man ikke husker også at gøre oplysningerne tilgængelige, så hjælper det jo ikke. Husk også, at alder kommer frem ved en beregning, så selvom man tillader visning af fødselsdagsoplysning, så giver man ikke adgang til andet end alder i år. Svar på dette indlæg Emne profil Forfatter: nnns75 13/02 2010 14:56:31 Det tog jeg til mig, idet jeg er enig - det er dejligt at kunne klikke ind på et navn og læse en smule om, hvem man har snakket lidt med gennem kommentar. Jeg er vist for glad for min anonymitet tit og ofte og det skal jo være fair. :-) Har skrevet lidt. Svar på dette indlæg Emne Profil Forfatter: tobakkoman 13/02 2010 19:47:37 Helt enig. Det gør en forskel at man ved bare lidt om personen man skriver til / med. Ikke fordi jeg selv har skrevet en større afhandling, men med modet og tiden kommer der måske mere. :-)) Svar på dette indlæg Emne hel enig :-) Forfatter: PerMejlholm 15/02 2010 8:47:52 Svar på dette indlæg Emne Profilopd. Forfatter: LotteGr 16/02 2010 0:32:17 ... så er min profil også opdateret. Vi skal jo gerne støtte hinanden igennem dette "projekt", og er derfor enig i, at det er godt at vide lidt om dem, hvis skuldre vi "låner" Svar på dette indlæg Emne Profil Forfatter: patula 22/02 2010 10:55:49 Så er det gjort i har ret. Svar på dette indlæg Emne Opdatering af profil Forfatter: venusdatter 22/02 2010 22:39:25 Umiddelbart er det ikke til at se, at du har opdateret din profil. Har du husket at flytte "fluebenet" fra skjul til vis ude i højre side?? Svar på dette indlæg Emne igen, igen Forfatter: lilleknud 09/09 2010 12:58:18 Der er herligt, der er kommet så mange kvittere til. Stort Tillykke med beslutningen om rygestop og velkommen til KVIT, verden bedste mødested for rygestoppere. Det gør det alt andet lige lidt lettere, specielt for tudse gamle kvittere som jeg, at kommentere dagbogsindlæg og forhåbentlig være til hjælp og støtte, hvis der er tilgængelige oplysninger i jeres profiler. I vælger selv, hvad i vil vise. Oplysningerne er født skjulte, I skal selv flytte "radioeknappen", hvis en oplysning skal være synlig. Knus og forsat god kvit-tur Svar på dette indlæg Emne profil Forfatter: deleted623870 09/09 2010 16:04:55 Vi er mange her på kvit som opfordrer til at udfylde profil-nogen ved ikke hvordan-nogen ønsker det ikke-det forstår jeg ikke? de er måske bange for at de ikke er anonyme?men det er i alle sammen.Hvis i ønsker et lille svar?opdater jeres profil-(personlige oplysninger)I behøver ikke at fortælle om jeres liv-kun alder, køn,stopdato,antal cig.hvor mange forsøg. ikke andet.mvh Svar på dette indlæg Emne profil Forfatter: Lollikerik 09/09 2010 17:53:10 Ja, det skal jo nødig gå, som da jeg kom til at skrive til en, at humørsvingene også kunne skyldes PMS, og det viste sig at han var langt over den alder, hvor man får den slags;-) hehe Svar på dette indlæg Emne Profil Forfatter: deleted623870 09/09 2010 17:58:55 PMS-det kan vi jo risikere at sige når vi ikke ved om det er en kvinde eller mand-Rigtig god kommentar-håber den bliver læst. Svar på dette indlæg Emne PMS Forfatter: valdemar 12/09 2010 10:47:28 Hej lollikerik Ha, Ha, Ha, Hir, Hir, he he ( griner meget ) Den var sgú go´. Fik I den, alle jer kvittere, som ikke ( ved en "fejl" eller "med vilje") ikke har givet os andre bare lidt indsigt i, hvem I er ;o)) Svar på dette indlæg Emne p.s. Forfatter: lilleknud 18/09 2010 17:19:06 God grund til at kikke på profilen og overveje hvilke oplysninger, det er værd at vise. Og så er det bare et lille klik med musen. Fortsat rigtig god kvit-tur. Svar på dette indlæg Emne Billigt grin. Forfatter: ZeniaSchmidt 13/10 2010 23:42:51 Når folk vil være fuldstændig annonyme, så må de til gengæld også være i besiddelse af lidt selvironi. Mænds humørsvingninger skyldes PMS, og så dermed basta, den alder når han aldrig ud over. Nu synes jeg pludselig det er sjovere, at skrive til dem der vil vide alt om mig, og som jeg bare kan forme til det der passer i mit kram. Hæ hæ gnæk gnæk gnæk Svar på dette indlæg Emne Lidt om dig og mig Forfatter: ZeniaSchmidt 19/10 2010 1:30:14 Kære alle her på Profilen. Jeg giver Jer ret i, at det kan være svært at kommentere seriøst, når man famler i "blindeL". Jeg var selv i starten ikke opmærksom på, at min profil var "adgangskort" til lidt oplysninger. Troede at dagbogen bare skulle opgraderes, så var alt som det skulle være. Måske andre nye har samme "handicap". De første som skrev til mig, opfordrede mig til at kigge lidt på min profil, og så gav jeg den nogle få linjer. Jeg synes de fleste har givet brugbare oplysninger om sig selv, og mere kommer i dagbøgerne gennem tiden. Jeg synes også at jeg/andre bliver mere åbne hen ad vejen. Tak for Jeres måde at være på. Knus Zenia Svar på dette indlæg Brugerbetingelser | Fortrolighedspolitik | Om kvit.dk | © netdoktor.dk |
|
Topic | Profil |
Author: | Tidligere medlem 23-11-2010 20:58:40 |
Kære Lilleknud/Birgit Jeg tror ikke der er mange som åbner Debatforum og læser vores bøn? Det er jo mest for deres egen skyld.Knus |
|