Annonce

Debatforum

Ris og ros

Topic 600 dage-HIP HIP HURRAAAAAAAAAA
Author: Tidligere medlem 05-12-2010 11:21:43

Vores allesammens LILLEKNUD har festdag i dag-Det skal fejres synes jeg.

Topic Fest
Author: slettet1260 05-12-2010 12:28:09

Glemte lige at sige: Der er naturligvis plads til ALLE til den fest, som vi holder for lilleknud: Dem, der har det let ved at kvitte smøgerne, den som har lidt kvaler, dem der har det svært, dem der har det meget svært, dem der har det meget, meget svært og dem som er faldet i. INGEN vil se skævt til de sidste, hvis de lige træder af, og tager nogle hiv af en smøg. HUSK: Deres tid kommer også, hvor smøgerne vil blive kvittet. Det er bare et spørgsmål om tid, motivation, ønske, støtte og vilje ;o))
Vi vil også bruge festen til at støtte hinanden - ik ? ;o)))

Topic Lilleknud har 600 dages jubilæum.
Author: slettet1260 05-12-2010 12:20:38

Jeg er med på en ordentlig abefest i anledning af lilleknuds 600 dages jubilæum. Har alle fået en invitation fra lilleknud/Birgit - eller inviterer vi bare os selv ? Hvad er dress-coden ?? Er det et sammenskudsgilde ? Sted ?? Jeg vil foreslå Parken i København - og så med et MEGA godt band, så vi alle kan danse til den lyse morgen ;o)
Nej - spøg til side: Jeg vil spise en god frokost her søndag ( vi kan alligevel ikke komme nogen steder p.g.a. sneen) og - i det stille - fejre lilleknuds 600 røgfrie dage OG mine egne og konens knap 200 ;o))

Topic En dejlig dag
Author: Tidligere medlem 06-12-2010 10:05:48

Pyh, sikken fest.
Der blev rigtig svinget med sneskoene.
Menuen, tja, det var jo isvafler og der er ikke en eneste tilbage.
Tak fordi i var med til at fejre mit jubilærum.
Det blev et mægtigt kvit-gilde.