Annonce

Debatforum

Ris og ros

Topic De ægte støttere-de"gamle/halvgamle"
Author: Tidligere medlem 05-03-2011 21:43:58

Jeg er faldet i for 6 gang. Hvem opmuntre mig"-De halv gamle/gamle." Hvorfor kommunikere vi ikke lidt mere sammen? for at hjælpe hinanden.som vi gjorde før i tiden.Aldersforskellen er svingende,men derfor kan vi vel godt prøve at hjælpe hinanden hvis vi har overskud og kan og vil????
Jeg må indrømme at jeg har mistet lysten til at sende hilsner,når der ikke bliver skrevet noget personligt om sorger/glæde /optimisme om fremtiden efter rygestop.Gode råd? hjælp?-Mit netværk er jer,som jeg har skrevet om,men det føler jeg ikke at JEG har.-Jeg håber jeg vender tilbage.Jeg beundrer jer som klarer det flot,bare det var mig.LÆS LILLEKNUDS INLÆG ,så forstår i hvad jeg mener.Held og lykke.Knus

Topic Støtte
Author: Tidligere medlem 05-03-2011 22:11:27

Kære Regnbue
Det gør mig rigtig ked af at læse dit indlæg, at du savner støtte. Selv syntes jeg at jeg har fået rigtig meget støtte herinde, skulderklap og opmuntring. Jeg forsøger (syntes jeg selv) at gengælde det lige så meget, for hvor er det dejligt og varmende.
Jeg håber du bliver en glad ikke ryger, det er muligt både at stoppe og beholde sit humør. Men vi er jo alle forskellige, og da jeg jo har prøvet at stoppe før, ved jeg at det bare lige nøjagtig denne gang har fået den rigtige hjælp, og ramt den helt rigtige stopdato.
Ihvertfald skal du have de bedste ønsker fra mig, HELD OG LYKKE
KH Connyeva

Topic Støtte
Author: Tidligere medlem 06-03-2011 09:32:50

Kære Connyeva
Jeg er meget glad for den støtte jeg har fået også fra dig-tusinde tak-Men det jeg mener er at kommentarer til mig,som jeg er enormt glad for,kommer hovedsageligt fra "halvgamle/gamle"kvitter.Desuden synes jeg ikke at de nye hjælper hinanden ret meget-men det er måske manglende overskud?God røgfri søndag.Knus

Topic Støtte
Author: Tidligere medlem 07-03-2011 07:53:33

Kære Regnbue
Nu ved jeg altså ikke om jeg skal blive glad eller ked af det. Du skriver noget om gamle og halvgamle. Er det som person eller som x-ryger. Hi hi...... Hvis det bare er som X-ryger du opfatter mig som gammel så har du reddet min dag. 9 uger, som jeg har klaret er jo ikke meget når man tænker på at jeg er stoppet for resten af mit liv. Så hvis du vil være med til at skrive det samme, at stoppe resten af dit liv!! Det er en dejlig følelse at skrive.
Lad mig fortælle at jeg for et år siden begyndte at sige: Nej det der med at stoppe med at ryge, det har jeg forsøgt for sidste gang. Jeg kan simpelthen ikke, vi er nogen som må erkende at vi altid vil ryge. Og slutteligt holdt jeg fast i den overbevisning at det at stoppe med at ryge var ensbetydende med at jeg blev ked af det.
Ja du kan jo selv se hvilken forandring man kan komme ud for. Jeg er IKKE ked af det denne gang. Jeg har let til tårer, men det er fordi jeg bliver berørt, og det er jo en helt anden sag. Der skal såmænd ikke andet en en varm svar på mit indlæg til, så laver jeg vandfald. Idag har jeg gjort op at jeg ikke vil være på KVIT mere. De skriver i deres medste mening nogle opgaver til mig, som jeg finder HELT forkerte, ihvertfald for mig. Men tænk dig, jeg frygter allerede ikke at komme herind til alle jer pragtfulde mennesker. Jeg er nærmest blevet afhængig af KVIT. Men det er altså min beslutning.
Jeg vil indrømme, jeg kan nok ikke lade være at kigge ind og se om nogen af jer har skrevet et farvel.
Kæmpe knus og de bedste ønsker for dig Regnbue
Connyeva

Topic støtte
Author: Tidligere medlem 07-03-2011 10:14:04

Kære Connyeva
Du har fået en hilsen på dit farvel indlæg.Jeg vil savne dine indlæg og kommentarer.
Nej det er ikke din alder(kender den ikke?)Dem som har været ex-rygere over et år er "gamle"så har vi "oldingene"blandt andet Lollikerik.-Valdemar er"halvgammel"ex-ryger.Sådan ser jeg på det.
Held og lykke fremover.Knus