Topic | Ros til de fleste kvitvenner |
Author: | Tidligere medlem 20-03-2011 18:15:02 |
Kære alle søde-venlige kvitvenner. Nogen vil sige-hvorfor er hun her,når hun ikke kan stoppe-Det ved i som har læst mine dagbøger. Jeg vil rose dem som ingen fordomme har og som støtter og trøster,roser alle ,selv om de ikke lige er i deres"klasse"? humor?og godt formulerende?,som mange er her. Stor Ros til jer,som kommer med små venlige ord.selv om i har det meget svært.Knus |
|
Topic | BLIV |
Author: | slettet1260 23-03-2011 09:14:13 |
Kære regnbue. Ja, men DU hører da til her på siden - hvis nogen overhovedet. Hvis siden her kun bestod af "perfekte rygestoppere", der bare kørte derudaf, så ville den da være noget så røvkedelig. Her er der plads til ALLE, der har noget på hjerte vedr. rygestop m.v. Knus - op med humøret - nyd solen. |
|
Topic | Du kan ikke undværes ! |
Author: | slettet792 25-03-2011 16:21:53 |
Ja selvfølgelig skal du blive her Regnbue, om du ryger eller ej gør ikke noget. Du skal nok få holdt en dag, har jeg jo skrevet før ;-) Du behøver jo ikke at gå ind på kvit hver dag, hvis du ikke magter det. Jeg kan så lige fortælle dig, at dette er mit mindst 10. forsøg, og alle de 9 andre gange , var også en holden op og starte igen og holde op og starte igen og igen, jeg var så træt af at, jeg ikke bare kunne holde lige så let som mine venner kunne. Nu er det vist endeligt lykkes for mig. Jeg sender dig et stort kram. Lone |
|
Topic | Bliv |
Author: | Tidligere medlem 24-03-2011 00:07:38 |
Kære Regnbue har lige læst Valdemars hilsen til dig. Ja bliv for pokker bliv. Du kan jo især lige nu mærke at det ikke bare går derud ad. Og hvis det er ene sussechistorier der er at læse her på siden, så er det jo skræmmende og ligesom et ekstre nederlag, når nu ALLE her på siden stopper. Men sådan er det nu ikke engang, og det er også både sundt og nødvendigt at læse at nej der er fælder, det kan være umuligt for en tid, men kære Regnbue, jeg er sikker på din tid kommer igen. (Det har jeg skrevet til dig før) Men det ER jo fordi jeg kan se ud fra din varme og dine indlæg, at du bare lige mangler overskuddet. Men en dag skinner solen ekstre stærk, og så kan det være du kigger op og siger: Så Nikotintjævel, er det idag vi skal lægge arm, for jeg tør godt nu Kh Connyeva |
|
Topic | du kan slet ikke undværes:) |
Author: | Tidligere medlem 22-03-2011 16:04:41 |
du har altid en opmuntring når det svært selv om du selv har det svært .og tror helt bestemt det lykkes for dig kvitte smøger en dag når du klar ingen ved hvornår men den dag kommer tro på det . |
|
Topic | Tak |
Author: | slettet18125 13-04-2011 22:37:33 |
Tak for opmuntringen Birthe. |
|
Topic | Ikke noget at takke for |
Author: | Lollikerik 21-03-2011 17:40:42 |
det er jo en del af meningen med denne hjemmeside, og så bruger vi da tiden fornuftigt istedet for at hænge på gadehjørnerne og pifte efter piger. Øh, eller drenge. |
|
Topic | Jo,det synes jeg |
Author: | Tidligere medlem 22-03-2011 08:17:46 |
Kære Lollikerik Vi skal ikke tage noget som en selvfølge.En anden ting,hvis jeg kunde pifte ville det være efter en mand(hvis jeg var lidt yngre)smiler.Knus |
|
Topic | søde ven.. |
Author: | Tidligere medlem 21-03-2011 09:15:38 |
Du er lavet af noget helt specielt, du fortsætter med dine trøstende og opmuntrende ord til os andre selv om det ikke lige lykkes for dig denne gang. Jeg tror på at din dag kommer, bare vent og se.. Sårbarhed er ikke ensbetydning med svaghed, tværtimod... Kram fra... |
|
Topic | For enden af Regnbuen |
Author: | Tidligere medlem 20-03-2011 20:33:42 |
Kære Regnbue Ja læs lige min overskrift. Vi ved jo fra vores barndoms lærdom at for enden af regnbuen ligger der GULD, det er jeg stadig sikker på er sandt. Du takker andre kvittere. Ja så må jeg jo give tilbage 10 fold. Du er jo lige så aktiv og dejlig med dine støttende ord, omsorg for os andre. Og så er du ÆRLIG, ikke noget med at putte, at du lige har lagt arm med Nikotindjævlen og han for en gang skyld vandt. Det er jo kun et spørgsmål om tid, så er du såmænd oppe på hesten igen. Det tror jeg på og det håber jeg på. Du fortjener at få held med at stoppe, og det samme gør dit helbred. Indtil da, pas godt på dig selv, og lov mig, svigt os ikke med dine varme hilsner. KRAM KRAM KRAM Connyeva |
|
Topic | KNUS |
Author: | Tidligere medlem 21-03-2011 13:48:56 |
Kære Connyeva Jeg har sendt dig en hilsen i din dagbog,måske skulle jeg svare her?? Stort knus |
|